Aktualności

Zaproszenie na bezpłatne szkolenie

Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich (FAOW) oraz Fundacja Bieszczadzka zapraszają na szkolenie pn. „Promocja efektów realizacji PROW 2007-2013 oraz prezentacja nowego okresu programowania PROW 2014-2020”.

Szkolenie skierowane jest do: pracowników instytucji samorządowych, radnych samorządowych, członków Lokalnych Grup Działania, sołtysów, lokalnych liderów, przedstawicieli organizacji pozarządowych, rolników oraz przedsiębiorców zainteresowanych tworzeniem lub rozwojem przedsiębiorczości na obszarach wiejskich.

Cele Szkolenia

  1. Poinformowanie uczestników o stanie realizacji i efektach wdrażania PROW 2007-2013 do roku 2015.
  2. Przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu możliwości uzyskania wsparcia finansowego w ramach poszczególnych działań w nowej perspektywie finansowej PROW 2014-2020.
  3. Zainteresowanie i zachęcenie potencjalnych beneficjentów do korzystania z różnych instrumentów wsparcia w ramach PROW 2014-2020.


Każde z 11 szkoleń organizowanych na obszarze województwa podkarpackiego odbywać się będzie zgodnie z tym samym programem, a wszyscy potencjalni uczestnicy będą mogli wziąć udział w szkoleniu w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i terminie. Szczegółowy Program szkolenia wraz z informacją o terminach i miejscach organizacji wszystkich 11 szkoleń znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu w wybranym przez siebie terminie i miejscu:

  1. drogą mailową – poprzez przesłanie wypełnionego Formularza na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  2. lub telefonicznie pod numerami: stac. +48 13 461 72 97; kom.: +48 881 537 554 lub 601 056 939.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z panią Lucyną Sobańską:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.; tel. +48 881 537 554

Program szkolenia

Formularz zgłoszenia (.pdf)

Formularz zgłoszenia (.docx)

 

Przekaż 1% podatku naszej Fundacji

Kończy się okres składania zeznań podatkowych za rok 2014. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś to zostaw 1% podatku dochodowego u siebie! Przekaż go naszej Fundacji wpisując w PIT numer KRS 0000328376.

Więcej informacji...

 

Pomoc w rozwiązywaniu sporów związanych z wszelką aktywnością firmy

Centrum Arbitrażu i Mediacji (CAM) funkcjonujące na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II, jest jednym z sześciu Centrów, działających w całej Polsce i jedynym w regionie południowo-wschodniej Polski, utworzonym we współpracy z Ministerstwem Gospodarki w ramach ogólnopolskiego projektu.

Więcej informacji o działalności i ofercie CAM przeczytać można w załączniku.

 

Zaproszenie na spotkania informacyjne dotyczące konkursu na małe granty FIO

W związku z trwającym naborem wniosków w konkursie grantowym organizowanym w ramach projektu Akademia Aktywnych Obywateli – Podkarpackie Inicjatywy Lokalne zapraszamy do udziału w spotkaniach informacyjnych, które odbędą się na terenie powiatów: rzeszowskiego, łańcuckiego, sanockiego i bieszczadzkiego.

W ramach konkursu w młode organizacje pozarządowe (które zostały wpisane do KRS-u lub innego rejestru nie wcześniej niż 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku), grupy nieformalne i grupy samopomocowe z województwa podkarpackiego mają szansę na pozyskanie od 2 000 zł do 5 000 zł na realizację inicjatyw wpisujących się w sferę działalności pożytku publicznego.

Pula środków, która zostanie przekazana na inicjatywy lokalne w 2015 roku wynosi 500 650 zł.

Realizacja inicjatyw, które nie mogą być krótsze niż 60 dni, a dłuższe niż 180 dni, mogą być realizowane od 1 kwietnia do 15 grudnia 2015 r. Aby otrzymać dotację na ich realizację, należy złożyć wniosek w wersji elektronicznej do dnia 28 lutego 2015 roku do godziny 15:00.

Zachęcamy do udziału w spotkaniach informacyjnych, w trakcie których przybliżone zostaną kwestie formalne związane z aplikowaniem o środki oraz pomysły na projekty.

Więcej informacji o projekcie wraz z harmonogramem spotkań znajduje się na stronie: www.podkarpackie-inicjatywy-lokalne.pl

 

E-PUNKT – pomoc w poznaniu prawa obrotu elektronicznego

Punkt Kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT” to serwis, który pozwala przedsiębiorcom i konsumentom zwiększyć świadomość korzystania z Internetu. Dzięki niemu użytkownicy mogą lepiej zrozumieć m.in. kwestie prawne związane z e-zakupami.

Handel elektroniczny jest branżą, która w ostatnich latach dynamicznie się rozwija, szczególnie w Polsce, która jest europejskim jest liderem pod względem procentowego wzrostu wartości rynku. Pomimo znacznego potencjału nie jest to jednak branża łatwa. Jej funkcjonowanie jest bowiem uregulowane w wielu aktach prawnych. Nie mamy w tym przypadku do czynienia z jedną ustawą, która regulowałaby całe spektrum zagadnień związanych z e-commerce. Rozproszenie przepisów w różnych regulacjach rodzi szereg problemów, szczególnie wśród małych przedsiębiorstw. Pomocnymi w tym zakresie są inicjatywy, które stanowią płaszczyznę dla zagregowania powyższych zagadnień. Jedną z nich jest Punkt Kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców („e-PUNKT”), który jest prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Działania e-PUNKTU przyczyniają się do rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz adresowane są do każdego, kto w swojej działalności zawodowej lub prywatnej korzysta z Internetu.

Działania e-PUNKTU mają na celu ułatwienie prowadzenia działalności gospodarczej z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych przez przedsiębiorców oraz pomoc w bezpiecznym i swobodnym korzystaniu z ofert tych przedsiębiorców przez ich klientów. Są one realizowane poprzez opracowywanie oraz udostępnianie publikacji i materiałów informacyjno-edukacyjnych, promocję e-PUNKTU i jego oferty podczas wydarzeń zewnętrznych (targi, konferencje, seminaria itp.), a także prowadzenie strony internetowej pod adresem www.e-punkt.gov.pl. Strona ta zawiera informacje oraz porady na temat prawa obrotu elektronicznego, w tym: artykuły tematyczne, aktualności, bazę aktów prawnych, e-booki, nagrania wideo z przeprowadzonych e-seminariów, a także Formularz zadawania pytań, za pomocą którego można zadać pytanie związane z zagadnieniami obrotu elektronicznego.

W ostatnim czasie w ramach działalności e-PUNKTU opracowane zostały 2 publikacje elektroniczne, które są szczególnie przydatne w kontekście nadchodzących zmian przepisów konsumenckich: "Prawo obrotu elektronicznego. Zmiany w przepisach" oraz "Dyrektywa konsumencka – opis wybranych zmian".

Zapraszamy do odwiedzania strony e-punkt.gov.pl

 

Kontakt

Leżajskie Stowarzyszenie Rozwoju

ul. Targowa 9, 37-300 Leżajsk

tel. 17 242 79 08 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Zamów newsletter